LG RH7500 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 239

Tegnap én is bent voltam a helyi márkaszervizben és megkérdeztem az 1 éves szervizt és a CarGarantie hosszabbítást is.

 

1 éves szerviz: Az ügyfélszolgálatos kötötte az ebet a karóhoz, hogy kötelező, ha nem akarok garanciavesztést. Mutatom neki a szervizkönyvet, hogy az én Merivám Z14XEP típusú, és emiatt az ECOszerviz-Flex átvizsgálási terv vonatkozik rá. Itt fekete-fehéren le van írva, hogy 2 év vagy 30ezer km, ill ezen határokon belül a komputer jelzése döntõ a szerviz időpontja tekintetében (jelenleg 28ezer km-t mutat a szervizig). Szerinte akkor is kötelező most megcsináltatni ha nem akarok garit bukni. Olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt stb-t cserélnének, és mindezt csekély 30ezer Ft-ért. Ja az autómban 6700km van, június elején lesz 1 éves, és múlt ősszel csináltattam kiegészítő olajcserét. A lényeg, hogy kölcsönösen nem tudtuk meggyőzni egymást, ezért hazaérve telefonáltam a központi GM-Opel központba állásfoglalásért. Bekérték az alváz és motorszámot, úgy hogy most várom a válaszukat. Olajat egyébként évente mindenképpen fogok cseréltetni, de nem szeretném ha feleslegesen lehúznák rólam a pénzt (mert úgy sem fogják lecserélni pl a pollenszűrőt 7000km-nél, csak leszámláznák).

 

CarGarantie: Mint kiderült a GM-Opel központtal való beszélgetéskor, ezt a fajta garanciahosszabbítást nem minden kereskedő köti meg, mert erre sokan nem akartak szerződni. Ők (nem részletezett okokból) csak a hagyományos és drágább Garancia+ -ban érdekeltek. Köztük a mi helyi kereskedőnk sem köt ilyet. Találtunk viszont közösen egy közeli településen olyan márkakereskedőt, aki foglalkozik vele. Felvettem velük a kapcsolatot, és megkértem őket, küldjék el nekem a szerződési feltételeket. Erre ígéretet kaptam, úgy hogy ha meglesz, valamilyen úton módon közzéteszem, hogy Ti is elolvashassátok.