mats_pmr Creative Commons License 2006.05.22 0 0 290

Sziasztok !

 

Nekem van egy 12 éves 1.4i-s Astrám. 180e km van benne és semmi komoly gond nem volt vele. A egyetlen durvább hiba eddig egy vezérműszíj szakadás, mert 160ekm-t nem bírt ki az a zserencsétlen gumi :). Persze ez is a szervizek hibája, nem az autójé, soha nem cserélték ki!. A kasztnia KIZÁRÓLAG ott rohad, ahol törve volt és a nagy tudású/sittes Opel márkaszervizek lakatolták ill. cserélték az elemeket. A 82 lovas hengerenkénti injektoros motorja szerintem zseniális.

 

Mielőtt opel-buzinak titulál valaki volt két és fél évig egy 5millás, 0 kilométeres Skoda Octaviám (VW minőség! :), sose voltam még olyan felszabadult, mint amikor kiszáltam belőle. Minden baja volt (futómű, board computer, ABS, alapjárat, féklámpa kapcsoló), kétszer ott is hagyott az úton, de még ennél is durvább volt az a jelenség, hogy a vezérlés néha helyettem nyomott egy-egy padlógázt!!! A hibát hónapokig keresték, én meg tartottam a jó nagy követési távolságot. :)

70 e km után 200ezret kellett költeni a futóművére. (Az Astrában 180e km alatt ez 4 ezer - belementem egy kib...ott kátyúba.)

 

Volt Renault 5-ösöm, a féltengelye 50ekm-nél már kopogott, mint az állat, a motorja meg füstölt...

 

Bátyám cca. 4 milláért vett egy vadi új Renault Megane-t. Annyira szar volt, hogy másfél év (garancia 2 év) után 2 milla veszteséggel eladta. Többet volt nála Renault-os csereautó, mint a saját verdája, isten bizony...

 

Uff!