Törölt nick
2006.05.20
|
|
0 0
117
|
Ezek már reális adatoknak látszanak. A tuning előtt ezeket a paramétereket hozta a motorom.
A max 300W-ot csak indulásnál adja le a hub motor (sima DC is így viselkedik), ha emelkedik a fordulat, akkor csökken az áram és a nyomaték. A katalógusba azt írták, hogy 180-300W, tehát végsebességnél (26Km/h) csak 180W a motor leadott teljesítménye. Az utólag beépített motorom akkor adja le az 500W-ot amikor a hub a 180-at. Aztán még ez megfejelve 36V helyet 48V-al. Ezt tippeltem 1500W-ra.
Nagy örömömre neked is ez jött ki. Az áramfelvételt nem tudtam még lemérni mert kellene hozzá egy 100A-es sőnt. Mindenesetre az biztos hogy indulásnál emelkedőn a 40A (2×20A) biztositék elpukkan. Most csak egy vékonyabb vezeték van a helyén.
Az MTB-om kb. 12 éves, schwinn, shimano váltó és fék szintén.
|
Előzmény: glbtech (116)
|
|