Laminex Creative Commons License 2006.05.07 0 0 9780

1-2 VW szervízbe én is bejáratos vagyok, de ilyen hanyagságot még nem tapasztaltam. Igaz hogy a munkafelvételnél a flakon van kitéve árcédulával ellátva ugyanakkor hátul a szervízben meg hordóból jön az anyag, 4,5 literes töltésnél meg csuklás nélkül 5 litert számláznak... utána meg még ajánlják, hogy vegyél mégegy bontatlan flakont utántöltésre tőlük, mert ugye a PD-s motor, meg a Longlife és hogy szükség lehet rá, meg akkor adnak is egy 100 Ft-os tépőzáras flakontartót amivel a csomitartó kárpithoz rögzítheted a flakont. Szóval aki hagyja magát azt lehúzzák, akinek meg haverja van ott annak meg zsebre műszak után olcsón megcsinálják a szervízt a balekokról/cégekről lehúzott anyagokból.

 

Neves olajgyártók (pl: Castrol, Mobil) gépeket és is adnak, úgyhogy nem kell pancsolni az olajat: van leszívógép meg fáradtolaj tartály, meg a hordókhoz is van töltőgép. Az én tapasztalatom az, hogy mindenkinek, még a régebbi autóbka is próbálják a drágább 0-30, 0-40, 5-40 olajakat erőltetni és ragaszkodnak az általuk forgalmazott márkához, mondván az a "gyári ajánlás". Ezt sokan be is kajálják, pegig a gyár normát ad meg (pl: VW 505.00, stb.) nem márkát.

Előzmény: kacagógerle (9779)