kacagógerle Creative Commons License 2006.05.07 0 0 9779
Szia!

Természetesen megértem őket is,viszont engem már ért egy két negatív élmény ezzel kapcsolatban.
Elviszem a garanciális kocsimat olajcserére a hivatalos márkakereskedőhöz,azért nem egy csupa olajsáros/ganés félbevágott olajosflakont töltsenek már meg a raktár végében álló ki tudja mit rejtő hordóból.
Ugyanennél a hivatalos márkaszervíznél ismeretlen fogalom a szintetikus hajtóműolaj.Van egy kézi hajtású csupa retek pumpa amiben állításuk szerint 80W90-es hajtóműolaj van(ami hihető is,mert ugye ez a legolcsóbb kategória),és ezt öntik a 20 éves kocsitól kezdve a fiatalabbakig mindenbe.Személyes tapasztalat,a céges VW-be Audi-ba ezt öntötték a gyárilag előírt 75W90-es szintetikus helyett.Mi lett a következménye?Télen ill. nyáron is hideg váltónál szinte lehetetlen váltani.

A szervízvezetőnek halvány fogalma sincs az olajok minősítéseiről,és kérdésemre azt mondta azt öntenek mindenbe a motorokba ami épp a hordóban van(állítólag 10W40).

Ezért ragaszkodom én a zárt flakonhoz,és a szerviz teljes időtartama alatti jelenléthez.
Azt is tudom,hogy nem minden márkaszervíz ill. sima szervíz ilyen,de azért van rá példa.
Előzmény: Laminex (9776)