kswturbo Creative Commons License 2006.05.05 0 0 316
És tényleg. De nekem megvan 92-től:))) és a 99-esben már benne van. A gyártási évjárat 98-tól kezdődött.
De még mennyire hogy öthengeres. És 20V. Mivel a 16V-s régi motor 97-ben eltűnt. Nyálcsorgatásul az 5.20 turbo limuzin alapadatai: 1998 ccm, 162 kW (220 packó) 309 Nm 2750-nél, mindezt tuning nélkül, mert azzal a 270/370 se volt lehetetlen, és akkor még csak chippelted! Gyorsulás 7,3, vége 243, fogy. 10,6. A kupé dettó, a kombi csak 7,7 alatt vánszorgott százra és 235-öt cammogott.
És addig is mutatok egy igggen COOL bőrösxenonosfullost Németországból:

http://www.mobile.de/SID6bDk7sb9vUozsrOE6QplfA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1146837751A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A7%81b-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yclpordsO~BSRA6D1100A9E14700BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0GschwarzC147D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111207824143&

Ötezer ejró, tesó! A dajcse kuncsaft bemegy, lepenget 1,3 misi HUF-t, hazaviszi.
Kár hogy mire nekünk beérne a garázsba, regadóval simán 2 milla fölött van:(
Előzmény: pier405 (315)