Zombie Creative Commons License 2006.04.24 0 0 9992
Eszembe jutott ugyanez :) szerintem igazad van. Ha ezzel Ronnie elonytelen helyzetbe hozza Dayt, akkor is lenne lehetosege atengednie a lokest az ellenfelnek. A szabalyban biztosan nincsen olyan, hogy ilyen esetben a D-be lehetne helyezni a feher golyot, azt csak akkor lehet, ha elhagyta volna az asztalt, vagy lyukba esett volna. Mas kerdes, hogy egyebkent logikus, hogy a vetlen ellenfel ne kerulhessen elonytelen helyzetbe a masik hibaja miatt (foleg, ha az szandekos), meg akkor sem, ha van lehetosege atengedni a lokest. Furcsa, hogy ez a szituacio nincsen reszletesebben szabalyozva. Bar meg kell jegyezzem, hogy letezik egy olyan szabaly, amely szerint:

"(a) The referee shall
(ii) be free to make a decision in the interests of fair play for any situation not covered adequately by Rule"

amit eleg tagan lehet ertelmezni.
Előzmény: Gracioso (9989)