Sziasztok !
Igen, én is úgy gondolom hogy inkább csak a saját megnyugtatásra jó.
A totalcaros cikket olvastam én is és a végén írja a lényeget hogy ha nincs kint tábla stb-stb akkor perelhető a társaság és majd fizet.......csak a kérdés az hogy akarja-e a károsult a hercehurcát?
Az ügyvéd azt mondta hogy amennyiben nincs tábla egyértelmű hogy az ő felelősségük, és olyan nincs hogy egy vadásztársaságnak nincs kötelezője.
Viszont a teljes képet tudnia kellene az esetről hogy pontosan nyilatkozni tudjon.
(Hétfőre van időpontom nála) - de kérdem én :
- Elkezdek pereskedni = motor javítás + ügyvédi kltsg. + ideg + bíróságra mászkálás
Kb. 2x annyiba fog kerülni az egész, igaz ha nyerek akkor ezek nem engem terhelnek, de mi van ha nem tud fizetni a társaság??? Akkor cumi........
A javítások ügyes szakemberekkel - nem szakszervízben - magánúton :
- idomjavítás - kb. 10.000.-
- festési munkák - 2db idom telibefújása - kb. 40.000,-
- elhajlott idomtartók visszaállítása - nem tétel
- futóműellenőrzés - passz
(de ha kiderül hogy gáz van akkor szívás)
- karbon első sárvédő - ebayen - 20.000,-
Tehát kb. 100.000,- ez ahhoz képest ami volt szerencsés. Most egy kicsit tanácstalan vagyok, pedig döntenem kellene.
Üdv.: Lacesz