LaceszR1100S Creative Commons License 2006.04.20 0 0 872

Sziasztok !

 

Igen, én is úgy gondolom hogy inkább csak a saját megnyugtatásra jó.

 

A totalcaros cikket olvastam én is és a végén írja a lényeget hogy ha nincs kint tábla stb-stb akkor perelhető a társaság és majd fizet.......csak a kérdés az hogy akarja-e a károsult a hercehurcát?

 

Az ügyvéd azt mondta hogy amennyiben nincs tábla egyértelmű hogy az ő felelősségük, és olyan nincs hogy egy vadásztársaságnak nincs kötelezője.

Viszont a teljes képet tudnia kellene az esetről hogy pontosan nyilatkozni tudjon.

(Hétfőre van időpontom nála) - de kérdem én :

- Elkezdek pereskedni = motor javítás + ügyvédi kltsg. + ideg + bíróságra mászkálás

Kb. 2x annyiba fog kerülni az egész, igaz ha nyerek akkor ezek nem engem terhelnek, de mi van ha nem tud fizetni a társaság??? Akkor cumi........

 

A javítások ügyes szakemberekkel - nem szakszervízben - magánúton : 

- idomjavítás                                              - kb. 10.000.-

- festési munkák - 2db idom telibefújása   - kb. 40.000,-

- elhajlott idomtartók visszaállítása           - nem tétel

- futóműellenőrzés                                     - passz 

(de ha kiderül hogy gáz van akkor szívás)

- karbon első sárvédő - ebayen                 - 20.000,-

Tehát kb. 100.000,- ez ahhoz képest ami volt szerencsés. Most egy kicsit tanácstalan vagyok, pedig döntenem kellene.

 

Üdv.: Lacesz