Sokan próbálkoznak, ilyen, meg olyan biztosítókkal, de mi értelme van!? Nyer havi szinten pár ezer forintot? Aztán ha van valami gond akkor meg megy az anyázás! Nekem az a szemléletem, hogy inkább legyen egy szolgáltatás valamivel drágább, de megkapjam a pénzemért amit kell. Pl. az allianz állítólag megcsinálja azt, hogy ha kkáresemény van, akkor beviszed a betét lapot, és az autót, vagy motort, felveszik Ők a kárt téged kifizetnek, és akkor utána már minden rendben, mert a többit majd a biztosító intézi.
Most bemásolok egy nagyon hosszú levelet, ezt körlevélként kaptam a MÁV biztosítóról:
Vannak benne trágár szavak is. (bocsánat, én is így kaptam)
Egy nagyon különleges ügyosztály
>
>
>
> Ilyen kemény sztorit utoljára Vietnámban hallott a Homár, úgyhogy kissé
> szkeptikusan, de azért a netto kurvaanyázást leszámítva vágatlanul teszi
> közzé Buksi MÁV-biztosítós történetét:
>
>
> Szarul induló történet, szarul folyatódik - a vége meg még nem
> látszik, de sok jót nem ígér. Péntek du-i csúcsforgalomban döcögök
> kifelé az Alkotáson, hogy legyûrjem a hazáig tartó 200 km-t. Sor
> megáll, vele én is - csikorgás, csattanás a seggemben, egy bamba
tyúk
> belecsókolt. Szar ügy. Betétlap kitölt, majd 2 nap múlva téves
> biztosítómegadás miatt korrigáljuk - eddig normális ügymenet.
>
>
> Károkozó biztosítója - MÁV Általános Bizotsító Egyesület (kiírom,
> hadd tudja meg mindenki, az is, aki itt van biztosítva, hogy mekkora
> trágyadombba fizetik a zsét, csak mert 327 Ft-tal kevesebbet kell
> betolni a kötelezõre, mint a következõ legjobbnál).
>
>
> Ügyfélszolgálat - Isten háta mögött. Km-es sor, persze, hogy
kivárom,
> elvégre ráérek, táppénzen vagyok. Kedves kislány felszabadul -
persze
> a kárigény nem az õ asztala - újabb 10 perc várakozás. Történet
> elõad, papír benyújt - várjak, amíg ellenõrzik, fizetve van-é-e a
> kötelezõ. Mi sem természetesebb.
>
>
> Eltelik 10 perc, majd 20, majd 40, majd 1 óra, semmi. Tömeg
> szaporodik persze, mindenki ugyanarra vár. Arra, hogy a két
> hölgyemény a két számítógép elõtt kiadja az eredményt. Úgy mondjuk
> elég nehéz, hogy az egy órából ketten együtt 10 percet vannak a gép
> elõtt, 50-et meg az isten tudja hol (ma kiderült - cigizni). Közben
> az ember jól megfigyelheti a munkamenetet és -morált is - lesújtó.
> Végre sikerül. Újabb papírok, kárfelvétel.
>
>
> "Boldogan" húzom a belem haza, és már válogatom a szervízt, hogy
hová
> vigyem javíttatni - ki van a legközelebb, a legrugalmasabb nyitva
> tartással. Kora hajnalban bevágtázok a szervízbe, elõadom, miért
> zakatom õket.
> - Melyik biztosító?
> - MÁV.
> - Akkor csak úgy tudjuk vállalni, ha Ön vállalja, hogy kifizeti a
> javítást.
> - Bocs, nem a biztosító fizet???
> - De, csak a MÁV olyan sok pénzzel lóg, hogy nem csináljuk meg, csak
> ha az ügyfél kifizeti.
>
>
> Jaaaa, nem elég szopás, hogy összetörik a verdát, még fizessem én,
> aztán anyázzak én a biztosítóval. Fasza. Mondám: akkor elõször
> utánajárnék, mire számítsak a biztosítónál (napok, hetek, hónapok
> vagy évek), de mondja meg mennyi lesz. Összegtõl kisebb infarktus,
> majd miután fellocsoltak, tûnés dolgozni, mert persze a táppénznek
> már vége.
>
>
> Telefon a biztosítónak - 15 percnyi próbálgatás után (persze van 15
> szám, de mindegyik ugyanarra a tetves automatára kötve, és b*sznak
> felvenni a telefont) végre valakit mikrofonvégre kapok - probléma
> vázol. Tanács: ezt a központban tudja elintézni.
> - Telefonszám?
> - Adhatok, de úgysem veszik fel, menjen személyen.
> Anyád.
>
>
> Központ, hajnalok hajnala - probléma vázol - ez nem az õ asztaluk,
> hanem a kárszakértõ cégé (Autoconsulting Kft, említsük meg õket is,
> érdemes), akik természetesen ugyanott izélik a rezet, mint a MÁV ÁBE
> ügyfélszolgálat. Örülök nagyon, hogy tologatnak ide-oda, mint óvodás
> a matchboxot.
>
>
> Kis naivan hívogatom az Autoconsulting telefonszámát- 5 csengés,
majd
> hangposta - 16. után feladom - ez így nem lesz jó. Nézzük a
> biztosítót. 30 perc után (kicseng, vagy foglalt, miután az automatán
> a megfelelõ melléket beveri az ember) valaki, megunva a csengetést,
> anélkül, hogy beleszólna, visszateszi a kagylót - de miután túl
> gyorsan cselexik, csak a 3.ra sikerül neki megszakítani a vonalat.
>
>
> Fejem lilul - rühellem, ha elba**ák az idõmet és a pénzemet. Újabb
15
> perc után végre egy ismerõs hang - a tegnapi högy, de persze
> lepasszol, hogy õk nem a kárszakértõ, hanem a biztosító, és ad a már
> ismert és használhatatlan Autoconsultingos mellé még 2
telefonszámot.
> Készségesen hozzáteszi, hogy a 3-as melléket válasszam. Persze.
>
>
> A kapott két szám érdekes módon ugyanahhoz a most már gyûlölt
> MÁV-Biztosítós hangautomatához van kapcsolva, amin már 45 perce
> játszom. Újabb 45 perc után feladom, de a fejem már akkorára dagadt,
> mint a brit gyógyszertesztelõké. És még csak 10:15-öt írunk. A
> délelõtt halvány kisérletek közepette telik, mert dolgozni is kell
> sajnos. De du. 1-re annyira bedurrant az agyam, hogy kölcsönkértem
> egy verdát és kimentem Zuglóba, feltenni azt az egy szájbavert
> kérdést. És persze kértem egy telefonszámot, amit hajlandóak
> felvenni.
>
>
> Persze az Autoconsulting állítja, hogy õk felveszik, és nem értik,
"a
> MÁV-osok" miért nem veszik fel (persze egy légtérben vannak, kb 3
> méterre egymástól, de nem, nem tudják, nem látják). Amikor
> szembesítem õket a tényekkel - 5 csengés és hangposta - közlik, hogy
> most cserélik a telefonközpontot. Aha. Én meg Móricka vagyok. (Nem,
> csak egy balek ügyfél, aki természetesen a f*sznak a rossz végén
> áll.)
>
>
> Az kérdést persze készségesen megválaszolják - nagyon örvendetes,
egy
> óra utazás, pár lityi benya árán. És hogy teljes legyen a kép - mára
> már egy gipszkarton fal takarja el a dolgozókat, hogy az ügyfél ne
> lássa az össznépi tök- és pinavakarást, ami munka címén folyik, és
> ami miatt nem képes senki felvenni a telefont az ügyfélszolgálaton.
> Nem tudom, hogy fogják elérni õket, ha ne adja az isten, de
> pótszemlét kell kérni. Elõre rettegek, hogy valami BTK-ba ütközõ
> hülyeséget fogok csinálni. Állítólag azért húzták fel a falat, mert
> egy ügyfél nekiállt kint borogatni az asztalokat a látványos
> semmittevés és a nemfizetési hajlandóságuk
> magas foka miatt, és akit ezért bilincsben vezettek el a rendõrök.
>
>
> De most legalább tudom, hogy ha egy MÁV-biztosított marha belém jön,
> akkor nem kék-sárga papír kell, hanem fizetési kötelezettségvállalás
> a javításra, vagy helyben kicsengettetni egy kalap pénzt vele.
> Mindenki jobban jár. Õ nem ront két Bonust, én meg nem szopatom
magam
> ezekkel a majmokkal, infarktusközeli állapotot elõidézve. Akik meg
> ott van biztosítva, az jobban teszi, ha villámgyorsan vált, mert
> fizetni kell példásan, de hogy baj esetén csak lófa**t kap vissza,
az
> is biztos...
>
bocsánat a hosszú bejegyzésért!
cső, és jó éjt mindenkinek!