BszHÉV
2006.04.18
|
|
0 0
61
|
Könnyűszerkezetes=műszaki kifejezés, itt egyértelműen egy alumínium alapú építési technikára utal. A laposodás régi kocsiknál is csak rendkívüli körülmények között szokott bekövetkezni. Egy utasbarát fékezéstől ritkábban. Ehhez nem kell pletykalap, elég elmenni Amszterdamba, és fülelni. Tényleg hangosabb. Ennek azonban két oka van: azok a "régi" villamosok, bár kicsit PCC-szagúak, azért elég modernek, sőt, kimondottan jól eltaláltak. Persze, azt a szintet _legalább_ hoznia kellene a Kombinének is, csak nem teszi. A másik: az amszterdami Kombinék a tapasztalatom szerint némiképp hangosabbak a többinél. Ebben szerepe lehet a helyi klímának, a vágányoknak, vagy csak a "Józsinak", aki azt a sorozatot projektvezette. Valóban eléggé vibrál, és ezzel a Siemensnek illendő lenne csinálni valamit. Házból még nem figyeltem meg a mi Combinónkat, így annak a vibrációjáról nem tudok nyilatkozni. B |
Előzmény: vaskerék (60)
|
|