cloaked Creative Commons License 2006.04.10 0 0 64
Mutattam a játék honlapját időközben egy jobb programozónak, aztán beszélgettünk...jobb lesz egyáltalán nem részleteznem a véleményét:) Mindenesetre semmiféle (!) nehézséget nem lát mindezt 400 (négyszáz) MHz-en megvalósítani (hozzátenném, én sem) , minthogy összetettebb programjai is futottak már akkora gépen. (mellesleg a beidézett szöveget ő is külön említette, még én is értek hozzá annyit, hogy ez nem kifogás. A '48-nál sem akartam elhinni hogy ilyne lassúra egyáltalán Lehetséges ezt megírni. Nyithatnánk új topicot "Hová lesz mindne másodpercben egymilliárd utasítás?" címmel;Đ) A taktikai meg multiplayer stb dolgokhoz említeném Sid Meier Gettysburg-jét teljesen hasonló kategóriában. 200MHz-en (ez egy mai 2,5ös proc sebességének asszem talán a harmincadát tudja, ugye nem minden az órajel) szépen fut, a taktikai rész ennél a... hagyjuk minél szerintem sokkal jobban néz ki 256 színben 3d-vel domborított terepen, és azt nem osztja fel hexagonokra. Ok, talán nincsenek darabonként 22 kockára animálva a karakterek, de nem is tudom miért gyanítom, hogy ez amúgy sem válik túl nagy előnyére a Pro Libertate látványának. Képek a Gettysburgből: http://www.civ.altnet.ru/wse%20o%20zive/scr/smg-4.jpg http://www.civ.altnet.ru/wse%20o%20zive/scr/smg-3.jpg Azért letöltöm majd én a Pro-t kíváncsiságból, hátha Valahogy Képes Lesz a pogram pár egymásra hajiglát sprite mozgását megoldani egy másodpercenként csupán 1-2 miliárd utasítást végrehajtó processzoron is:)
Előzmény: eMM (60)