kovacsakos Creative Commons License 2006.04.02 0 0 21

No, itt nem egyszerű a képlet, de megpróbálok egyszerűen fogalmazni.

 

Szal bárki, aki el akar kezdeni Mo-n szolgáltatni és szeretné, ha más szolgáltatók hálózatából is hívhatóak legyenek az előfizetői, akkor meg kell keresni a kiszemelt szolgáltatót és vele összekapcsolási szerződést kell kötnie és - többek között - meg kell adnia, hogy milyen telefonszámmezőket szeretne elérhetővé tenni.

 

Jelen esetben tehát a UPC-nek kellett megkeresnie az Invitelt (bár ez logikus is, gondolj bele, ha egy hátsó tajvani szolgáltató lép be a piacra 10 előfizetővel, honnan tudhaná bármely más szolgáltató, hogy az ő hálózatára is rá kell cuppanni) és ha a problémás eset vmikor azon időpontban történt, amikor írtál, akkor ez más meg is volt úgytom.

 

Ez azt jelenti, hogy valószínűleg olyan - valószínűleg új  - számezőből kaphattál számot, amit még a UPC nem jelentett le felénk és ezért arra még nem indulhatot Invitel hálózatból forgalom.

 

Egyébként  furcsálottam az esetet, mert az ilyen esetekben szerintem nem létező szám jelzést kellet volna, hogy kapjál, nem pedig foglalt jelzést. Szal nekem gyanús, hogy inkább műszaki hiba lehetett valamelyik oldalon, márpedig az általad leírtak valóban tipikus kábeltelefonos indulóproblémák voltak - nem bírta a hálózatuk a terhelést (Ugyanez megvolt a T-csoportnál is az elején).

Előzmény: thing froM ANOther world (14)