damnation Creative Commons License 2006.03.29 0 0 57
Ciao!

A weboldalt szívesen megtervezem, egyetemista vagyok, idő mint a tenger :D a publikus célokra használt e-mail címem trashmaster(kukac)vipmail(pont)hu, ide írhatsz nyugodtan, később megadom majd a rendes címem is (amit nem kötök a nyilvánosság orrára ;]), illetve egy harmadikat, amin a filecserét folytatjuk majd. Ennyi e-mail címmel ki sem találnád, hogy progmatos vagyok, ugye? xD

Holnap (vagyishogy igazából ma) beterjesztem a kidolgozott modellt (motor, áttétel, stb) egy fizikus-gyakvezér elé, hogy "Számold ki lécci", és utána jöhet a végsebesség-gyorsulás mérleg kiegyensúlyozása. Hej, de egyszerű lenne, ha nem fordított arányban állnának! A lánc sebessége ~45kmh, ami nem rossz, mindezt 1200Wattal tolja az arcunkba, ami az első modelled erejének negyvenszerese, tehát csak megmozdítja a szerény 55 kilóm (ajjaj, lehet hogy nem is vagyok annyi :])

Egyébként rendkívüli módon megmozgatta az agyam ez a topic, és amennyire felpörgetett, annyira meg is nyugtatott: nahát, nem csak én vagyok ilyen "hülye" :D

Ilyen láncfűrészt egyébként újonnan 47 rugóért, használtan (ó, mennyivel szimpatikusabb!) 15 rugóért találtam. De ez úgyis csak nyáron jön majd, miután áll a váz, mozog a szerkezet, mégha először Frédi & Béni (TM)-el is...

A fék viszont még mindig egy fogós kérdés számomra. Legalább annyira, mint az, hogy hogyan kell beállítani a kormányművet, mármint hogy honnan tudom, hogy most párhuzamosak-e a kerekek? (egyetlen ötletem, hogy enyhén önbeállóra kell szerkeszteni őket, és egy kicsit szándékosan "lazán" kötni össze őket, így maguktól találják meg az egyensúlyt - ellenben magasabb sebességnél beremeghetnek. [íróasztal mellett ez nem megy...])