breien Creative Commons License 2006.03.27 0 0 12
A kommunikációt, vitakészséget, érdekérvényesítés képességét, assszem, nem csak Angliában tanítják. Középiskolai szinten, talán osztályfőnoki foglakozások keretében lehetne nálunk is hasonlót, mivel nagyon fontos, az elkövetkező életünkben, sorsunk alakításában.

No látod, a jó ötletből, hogy jó termék legyen, nagyon sok munkába / piackutatás, termékfejlesztés, ahogy írtad, szabadalmi védelem alá helyezés , gyártás tervezés szükségeltetik. / ez lenne a feladata, az innovációs inkubátor parknak, mivel Te, mint ötletgazda, sem anyagiakkal , sem idővel nem bírnád ezt előteremteni, s ha profi szlgáltatást kapsz, akkor nagyobb az esélyed arra, hogy sikeres termékkel lépsz a piacra, mely, könyörtelen tud lenni azokkal szemben, akik felkészületlenűl akarnak megjelenni a piacon. / többi "hugarikumról" most ne beszéljünk, sajnos mindannyian tudjuk, mi a legnagyobb kockázati tényező itthon/
Tudod, csináltam is a vállalkozást, sikeresen, s oka van annak, hogy most alkalmazottként s nem vállalkozóként keresem a mindennapi betevőmet. / ugye, hallottál a sokat emlegetett "farkastörvényekről"? sajnos, én szembesűltem is vele. / no erről most ennyit / Különben, ha majd itthon normalizálódnak a viszonyok, s a feltételek is adottak lesznek hozzá, légy nyugodt, smét vállalkozni fogok.

Talán, ha behatóbban / lehetőleg személyesen / győződnél meg a Svéd Tudásközpontok működéséről, akkor másképpen nyilatkoznál.

Hidd el, nem magamért aggódom, hanem a gyermekeink, unokáink jövőjéért.
Nem szeretném, ha nekik is olyan életük lenne itthon, mint nekünk volt.
/ nem azért taníttattuk őket, hogy "hülyét csináljanak magukból, ha érvényesűlni akarnak szülőhazájukban" főleg azután, hogy már máshol is bizonyították, megállják a helyüket a nagybetűs életben, természetesen csak akkor, és ott, ahol biztosítják számukra a feltételeket.

Itthon is csak ennyit szeretnénk.