verz Creative Commons License 2006.03.26 0 0 56
Az általad leírtakat - részben - cáfolja az általam ismert "statisztika", valamint az egyik legnagyobb hálózat tulajdonosa, aki történetesen elég jó ismerősöm, valamint az a tény, hogy sok - akár jelentéktelenebb - boltban gond nélkül megy a garanciális ügyintézés, a problémák zöme a Mistrálnál meg a "Kékhalnál" merül föl.

Eddig ahányszor a M-lal nekem vagy ismerőseimnek garanciális problémát kellett intézni, mindig volt valami szőr a levesben, pedig jogos kérések voltak (most már, hál' Isten nincs gondom velük, mert okosabb enged alapon leszoktam róluk :) És kivétel nélkül minden ott lévő vevővel ugyanígy bántak: szemtelen, kioktató hangnem, lassú ügyintézés, pöjhendi szervízvezető - gondolom, ezek alapelvárások náluk a szervízmunkatársakkal szemben.

QK, tudjuk, h a számítógépbiznisz (is) egy maffia Mo-n, de - ahogy írod - nem a userek elpártolása tesz tönkre egy boltot (bár ezt sem teljesen igaz, mert láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni, és számtech boltot becsukni, mert elpártoltak a vevők), akkor ugyanígy az sem fogja tönkretenni, ha néhányan (mert azért ne mondd, h ez a réteg évente egy-kétszáz vásárlónál többet tesz ki) buherált alkatrészt cseréltetnek ki náluk. Ráadásul a nagy értékű alkatrészeknél mindig jóval nagyobb a bukta veszélye, így nem ez a jellemző, inkább a pár tízezres nagyságrendű, túlhajtott procik, rosszul tesztelt és szerelt alaplapok, ill gagyi mp3 meg optikai tárolók leégése teszi ki a reklamációk jó részét.
Előzmény: Törölt nick (55)