Az alapjárati szinkront egy-egy csavarral lehet beállítani, az injektor belső felén lévő (a pillangó szelep tengelyén lévő) tárcsa ütközőcsavarjaival, függetlenül a bowdenektől.
A magasabb fordulaton lévőt pedig a gázbowdennel aminek a csavarjai és kontraanyái a bowdenen vannak.
Ebben a két pontban lesz ok a szinkron máshol nem.
Azt hiszem az előző szövegben is ez volt:
"Ekkor ebben a két pontban van szinkronban, de minden más pontban nem."
Azért kell visszaellenőrizni, mert ha a magas fordulaton lévő beállításkor a bowdent úgy állítottad be, hogy közben feszítesz rajta, akkor előfordulhat, hogy alaphelyzetbe visszaengedve nem fog az alapjárati ütközőcsavarhoz érni. Így ezen a bowdenen ismét engedni kell, meg a másik oldalin is, tehát újra be kell állítani a magas fordulati szinkront. A végén ismét ellenőrizni kell.
Akkor jó az egész, ha alaphelyzetbe engedve a gázmarkolatot mindkét oldal pillangó szelep tárcsája az ütköző csavarhoz ér hozzá. De ha húzod a gázmarkolatot, akkor egyszerre induljon meg és mondjuk 3500-as fordulaton a szinkron ismét jó lesz.
Kipróbáltam, ha ráhúzod a gázkart, akkor mindenféle lengésekbe kezd a két oldal, ahogy emelkedik a fordulat. Ha állandó fordulaton tartom akkor áll be.
Kopás tuti nem, rajtam egy gázbowden csere segített 60ekm-nél, mert észerevétlenül akadt.
Egyébként bocs, ha esetleg a szövegben valamit elírok.
Tamás