kswturbo Creative Commons License 2006.03.24 0 0 219
Mindenkinek!

Örülök a sok hírnek, bár a scoutos oldal nálam 404-esként jön be:(
A Kappa valóban csodálatos autó, de sokáig azt hittem, ezt csak én gondolom, amikor az ápolók elfelejtik beadni a gyógyszert:))) Most a jó időben majd fotózok, fölrakom, bizonyítékként, hogy egy kombi se okvetlen ronda batár... Ja és a mobilén van kék 20V turbo kombi 6990 euróért. Csak az regadó...:((
A V6 valóban gyönyörű, meg kell barátkozni 2 dologgal: az egy ALFA motor, a hozzá tartozó fogyasztással.
A Lancia 4.16 turbo viszont igazi régivágású darab: jön hang elölről IS, hátulról IS. Mély, morgós, maszkulin, agresszív. A 20V állítólag nagyon csendes, a V6 gondolom szintén.
Csak annyit jegyeznék meg halkan, az Audinál most kezdenek rájönni, hogy a szürke Alcantara a legjobb üléskárpit (bár a széleken tévedésből még bőr van), és a ragasztott tetősín szebb a kiállónál. (A6 Avant, Q7.)
Az idő minket igazol, tartsuk életben és jól Kappáinkat. Egy darab gyönyörű, színes Itália a magyar hétköznapokban, nem beszélve a jól megchippelt feltöltősök vezetési élményéről.:)))
A múltkor azt mondta valaki, nekem ezután az új (szívó V8 Ferrari-motoros) QP se lenne nagy durranás. Hát ezt nemtom, de kipróbálnám, az A8 V8 4.2 mindenesetre lusta és unalmas volt.
Éljen soká Sergio Pininfarina, + Vincenzo Lancia nyughatatlan, újító, minőség- és teljesítménymániás szelleme. Most hogy 2 Lanciánk van, tán szeptemberben el kéne kanyarni a 100. szülnapra???