Szerintem jól beállitot gépnél egyáltalán nem vészes. A kormányba épített rezgéscsillapító nem árt, de szerintem ennél több nem is kell. Én a vibrációt egyáltalán nem találtam zavarónak, amit szoknom kellett az a nagyon alacsony sebességnél az egyenletlen járás, de ezt is csak a finom V2-es AfricaTwin után. Megoldás meg egyszerű, nem kell lassan járni :)
Viszont nekem is van technikai kérdésem, sőt több is:
A tavaszi felkészítéshez csak pár apróbb dolog kellett, amik miatt nem akartam felvinni Bp-re, ezért egy közeli szerelőhöz vittem, aki azért pár dolognál elakadt. Pl jobb első féknyereg légtelenitése (1150GS) miféle célszerszám kell ehhez?
Egyáltalán hol lehet beszerezni, mondjuk nem gyári áron szerszámokat hozzá? Mert én anélkül vettem sajna. Próbáltam pótólni, körlcsönkértem egy készletet és bevittem, az egyik legnagyobb szerszámkereskedésbe. Egy napig válogattak, aztán kb a felét tudták volna pótólni hasonlóval...horribilis áron. Inkább kihagytam. Az egyszerübbeket..imbusz, torx stb pótóltam, de pl most kiderült, hogy a gyertyakulcs kb fél mm-t nem fér be.
Ja a főkérdés: hátsó féktárcsát cseréltettem (gyári új tárcsa meg lett véve). Háromszor fel és leszerelve de még mindig egy kicsit jár fel és alá, mikor a keréken semmi sem látszik. Hogy a fenébe lehet, hogy nem centrikus a kerékkel? Nagyon kicsi a külpontosság, de egy kis fém szintezővel érezhető.
Másik: tud valaki megbízható és hozzáértő BMW szerelőt a keleti országrészben? Itt Nyíregyházán csak kereskedés van..a Debrecenben lévőről nem sok jót hallottam...
MGP