Miért akarna vki leégetni egy 150 ezer forintos kártyát? Hogy kicserélje egy 155 ezer forintosra???
Nem minden szándékos rongálást lehet kiszűrni, de egy részét - néha szemmel, általában mérésekkel - igen. Persze ehhez érteni kellene az elektronikai mérőműszerekhez, meg lenni is kéne ilyeneknek a szervízekben... De egyszerűbb a "jó" szervizes szokás, h azért mert 100-ból vagy 1000-ből egy ember ilyet csinál, azért mindenki csak őket, a szegény számtech boltokat akarja szívatni.
A Pinnacle kártyával meg - bár tényleg jobb lenne, ha a kábelszolgáltatók szabványos jeleket sugároznának -, de nincs (teljesen) igazad! Egy szervizesnek, sőt az eladónak is tudni kell(ene), hogyan lehet nálunk működésre bírni ezeket a kártyákat (mert kivétel nélkül mindegyiket lehet használni - volt már szerencsém néhány típushoz), és akár rögtön az eladáskor fölhívni a "hülye" vevő figyelmét, h ha Mo-ra állítja a kártyát (vagy magától arra áll), akkor csak sistergést hall majd hang helyett...
Egyébként a Mistral szűklátókörű "üzletstratégiája" miatt csak rajtam bukott tavaly vagy 2 millió forintot, mert min. 10 ismerősömet beszéltem le, hogy bármilyen nagyobb beruházást eszközöljön náluk! Ha csak pár százan összejövünk, a M. lehúzhatja a rolót!