krezidiesel Creative Commons License 2006.03.20 0 0 117

Benyónak én csináltam a visszaalkitást a Terracanon, amig össze nem vesztünk. 10000ft/nap+ ÁFA munkadijat számoltam utiköltséggel együtt (Dunaújváros BP)  és sokallotta... Megátkoztam akkor és azóta egy versenyen se ment végig. Remélem ez még tartani fog egy darabig, erősen gondolok rá  azóta is ahányszor csak indul...

Vezettél már elektromosan vezérelt dizelt, meg bowdenes adagolóst?

Egyszer próbáld ki és soha többet nem kérdezel olyat, hogy miért jobb a bowden...!! Az elektromosakkal rengeteg probléma van (beázás, megbizhatatlanság, behatárolt tuning, stb), és a lassú gázreakció miatt rossz őket vezetni...

A Lukács Protón  a 270 cdi merci turbó van átalakitva audi  csigaházba, a Gombién is ez a turbó volt átszabva feltéve, most kapott egy 320 cdi-ét.

Az automata váltók amiket használnak 600-as merci 4 sebességes, és kézzel váltható. Adott fokozatban van addig amig a sofőr nem vált.

Lukácsék Protójában a V6 nem az én ötletem volt, én már csak feladatként kaptam.

 Én mindenkinek a VW 1,9 tdi motorját javaslom, csak senki se hallgat rám... :-))

Lukácsék tavaly előtt mentek a Nissan Terranóval amiben ilyen motor volt, aszfalton szerintem a mezőny legfürgébb autója volt. A rövid tengelytáv és a futóműve behatárolta a terepen...

Baba terveiről nem tudok nyilatkozni (ma is beszéltem pedig vele) , szerintem még ő sem döntötte el mit is akar pontosan. Egyenlőre nem épit szerintem másik autót, de másik motort se a Protojába.

 Versenyekre max mint néző szoktam elmenni, összeszokott szerelőgárdája van minden csapatnak. Ha motorral adagolóval lenne gond nem valószinű, hogy sikerülne megoldani a szerviz ideje alatt.  

Előzmény: deps (116)