Hahó!
A szilentek, gömbfejek, trapézok és ami még van a futóműben, bizony elég gyatrán bírják a pesti utakat.
Én kerülök minden gödröt, 5-el megyek át a vasúti és villamos-síneken, de még így is cserélgetem 1-2 évente az első trapézokat, a hátsó szilenteket. Hiába, ennek az autónak Budapest olyan lehet, mintha folyamatosan szántóföldön mennél vele.
Az olasz gyár állítólag nem érti, hogy a szerelőm miért hozatja tonnaszámra a futóműalkatrészeket.
Szóval, cserélgetni kell.
Én beszéltem egy suzuki swift-es taxissal, ő állítólag 200e Km-t elment Pesten futóműalkatrész csere nélkül..
Apám tíz éve használ Honda Civic-et, igaz Pesten csak keveset jár vele, de még ahhoz sem nyúlt senki.
Egy szó mint száz, szerintem lehetne strapabíróbb a futómű.