verz Creative Commons License 2006.03.19 0 0 49
Telesírtam itthon a lavórt szegény számítástechnikai cégek helyzetén, meg a gaz vásárlovak ügyködésein!

Etért fejlődött föl pl. a Mistral egy szar pincéből országos hálózattá, mert szinte beszerzési áron adta az ügyfeleknek a szajrét. :(

Garancia. "Sajnos" a magyar tv-ek (de külföldön sem más a helyzet, csak ott nem szivatják a vevőket...) még a számtech boltoknak is be kell(ene) tartaniuk. A mai számtech alkatrészek - a"márkásak" is - a minőségellenőrzés hiányából fakadóan legalább 20-30%-ban hibásak (mert ócsóbb kicserélni, mint meóztatni). Ha olyan béndzsa szervízeseket alkalmaznak, akik nem veszik észre egy (értékesebb) alkatrész szándékos tönkretételét, akkor úgy kell nekik. Ha meg "ügyes" a vevő, akkor szívtak, de azért néhány ügyeskedő miatt ne a becsületes többség bűnhődjön. Ja és vegye olyan helyen a cuccot (a bolt), ahol visszaveszik, ha hibás...

A Pinnacle-kártya esete is nagyon megható, de ha még a szervízben is olyanok dolgoznak, akik nem tudják, Mo-n a tv-kártyákat Dániára, Hong-Kongra vagy Németországra kell állítani, akkor menjenek a sunyiba. Persze a kábelszolgáltatókat is lehet hibáztatni (de nem túl produktív műfaj)!
Előzmény: Törölt nick (46)