HCT-476 Creative Commons License 2006.03.09 0 0 75

Éppen szóbakerült a téma a múlt héten, amikor egy sofőrrel beszélgettem a fővárosból hazafelé tartva. Az EGG-713, amivel száguldottunk hazafelé másodrészként, a Népligettől Paks cukrászda mh.-ig nem állt meg sehol. Hál Isten csak a főrész ment be Dunaújba és Földvárra. Ez nem menetrendben rögzített dolog, hanem csak a pilóták közötti megegyezés, de lehetne általánossá is tenni, és így lehetővé válnának a Szekszárd-Népliget expresszek indítása, ha nem is tömegével, de akár napi két párral.

Igaz, hogy Szekszárdig csak kicsit később fog leérni az új aszfaltcsík, de addig is Dunaújtól simán lehetne a pályán menni. Nem azt mondom, mert soxor azon a Dunaújváros-Ercsi szakaszon is lehet haladni a 6-oson, mert sehol semmi és végig belátható az összes kanyar, de egy autópálya azért mégis autópálya. :) Lehetne rajta szerintem időt és kis gázolajat is spórolni. Mondjuk így kimaradna az ercsi megálló, de az a két pár expressz amúgy is valahogy új járatként lenne elképzelhető általam, és akkor nem volna jelentősége Ercsi kihagyásának, sőt új járatról lévén szó én legszívesebben Dunaújt is kihagynám, mert tutti, hogy az Albának is lennének új exprexei Pöstre.

Nade a GV-nél nem így megy, hogy ésszerűségre törekedjünk. Sztem beletelik majd egy jópár évbe, amire rájönnek az autópálya meglétére. :)

Amúgy már ki van karózva az M6 nyomvonala Szekszárd határában, meg akkor nyilván máshol is. Egyik cimborám éppen ezzel foglalatoskodik ráérő idejében, hogy körbefotózza a leendő autóút helyét, még eredeti állapotban.

Bár a GV-nél soha semmit nem lehet megjósolni...

Előzmény: Alkaa (72)