Bandipilot Creative Commons License 2006.03.07 0 0 6

Megmondom oszinten, en egyszer azert nem haltam meg mert az MO-ason nem voltam bekotve es a szembejovo oldalon halado nem adta meg nekem a jobbkezet miutan egy kaukazusi juhasszal torteno utkozes miatt atvagodtam a szembejovo oldalra (akkor meg nem volt elvalaszto fal). A szembejovovel tortent utkozes utan arra eszmeltem fel hogy a vezetooldali ajtom eltolta a kormanyoszlopot egeszen a kocsi kozepenek vonalaig en pedig athuppantam a jobboldali ulesbe. Mindez valoszinuleg nehezebben ment volna ha be vagyok kotve.

 Viszont a masik resztvevo a biztonsagi ov miatt kulccsont-es szegycsonttorest szenvedett, el tudom kepzelni mi maradt volna a fejebol ha nincs bekotve.

 

Egyszoval lehetnek olyan esetek mikor a szerencse folytan valaki megmenekul ugy, hogy nincs bekotve de megis azert mindenkeppen az alegjobb ha bekapcsoljuk az ovet. Kiveve persze ha tudjuk kezelni a forgalmi helyzeteket es a szaguldast nem koveti baleset, amennyiben rutinosan vezetunk es tudjuk hogy nem tortenik velunk semmi, ebben az esetben nem kell biztonsagi ov (HATHA VALAKI BEKAPJA A CSALIT ES AKKOR NEM FOGUNK UNATKOZNI :)))

 

Hajra Rumcice!!!