Lizzi
2006.03.06
|
|
0 0
3070
|
Szia,
A scanner és shiftline gyári. A megépülés az összehuzalozást és a scanner meghajtását jelenti egy rugós kuplungszerűséggel. Ugyanis a scanner nem a teljesen klasszikus motorra szerelt valtozat hanem amiben benne van az áttétel és egy kis tárcsa van az elején a meghajtásnak (régebben tettem fel róla képet). Gondolom ez TG másik végére lehetett építve de nem tudom melyik típusban. A shiftline egy korai M3-asból való aminek elektromágneses a hangszórója (a captain foldback-es kapcsolási rajzok közül az early-M3). Az M-3 asban kb 105v körüli jelszintre emel az vibrato-előerősítő de én nem szándékozom ezt megépíteni mert így külön szerintem nem is lehet. Akkor inkább vennék egy AO29-et amit később szándékozom is. Elég volna a 0Db-es jelet kb 5-8v jelszintre emelni (ez már átcsurog a scanner-en)csak nem tudom milyen legyen a frekvenciaátvitele. A magashangokat kiemelje vagy netán a mélyeket is?!
A chorus-vibrato kapcsolóján a rajzon 22Kohm van de nekem sikerült véletlenül egy 27Kohm-osat beforrasztanom. Talán ez a hiba amiért a chorus állásban nem olyan erőteljes a moduláció.
(Ja az áthuzalozás az orgonán sikerült és jobb is lett ez a regiszterkészlet)
Ha lez időm felrakom a honlapra a részleteket is.
Köszi és Üdv: RT |
Előzmény: tehtube (3068)
|
|