Lizzi Creative Commons License 2006.03.06 0 0 3070

Szia,

A scanner és shiftline gyári. A megépülés az összehuzalozást és a scanner meghajtását jelenti egy rugós kuplungszerűséggel. Ugyanis a scanner nem a teljesen klasszikus motorra szerelt valtozat hanem amiben benne van az áttétel és egy kis tárcsa van az elején a meghajtásnak (régebben tettem fel róla képet). Gondolom ez TG másik végére lehetett építve de nem tudom melyik típusban. A shiftline egy korai M3-asból való aminek elektromágneses a hangszórója (a captain foldback-es kapcsolási rajzok közül az early-M3).  Az M-3 asban kb 105v körüli jelszintre emel az vibrato-előerősítő de én nem szándékozom ezt megépíteni mert így külön szerintem nem is lehet. Akkor inkább vennék egy AO29-et amit később szándékozom is. Elég volna a 0Db-es jelet kb 5-8v jelszintre emelni (ez már átcsurog a scanner-en)csak nem tudom milyen legyen a frekvenciaátvitele. A magashangokat kiemelje vagy netán a mélyeket is?!

A chorus-vibrato kapcsolóján a rajzon 22Kohm van de nekem sikerült véletlenül egy 27Kohm-osat beforrasztanom. Talán ez a hiba amiért a chorus állásban nem olyan erőteljes a moduláció.

(Ja az áthuzalozás az orgonán sikerült és jobb is lett ez a regiszterkészlet)

Ha lez időm felrakom a honlapra a részleteket is.

Köszi és Üdv: RT

Előzmény: tehtube (3068)