crockl Creative Commons License 2006.03.01 0 0 1343
akkor eloszor is bugzillaba megnezi az ember a hibat, valamint vissza ter a mukodo verzios thunderbird-re, ha nem talalja az ember a hibat, akkor letrehozza azt a bugzillaba.
Bar teny, hogy valoszinuleg vagy mas beallitas, vagy bug a dolog, de az is hiba ahogy a rendszeretek mukodik.
Miert nem forwardolodik az a mail az info@-rol a tobbi embernek szepen, es nezi meg mindenki a sajatjaba? Vagy ha nem, akkor miert nezi meg mindneki akinek nem ez a feladata az info@-ot?:) Azt 1-2 embernek kellene kezelnie, nem pedig a cegnek, es annak az 1-2 embernek a dolga, epp melyik dolgozik a 2-bol, hogy szetkuldje, betegye abba a dirbe ahova es akinek szol.

Probaltatok amugy hogy kissebb idot adtok meg es ugy mukodik-e? Mert amugy az is eleg beteges hogy 99999-re allitva, probaljatok becsapni, es mi van ha valaki nem zarja be a levelezojet addig?:)

Amugy rakerestem en igy: bugzilla search, meg meg hasonlo kulcsszavakkal, nezd at te is.
Előzmény: KEEP (1342)