MGP Creative Commons License 2006.02.22 0 0 580

Üdv!

Az 1100-es szintén nagyon kényelmes kis gép. Ülésmagasság állitható, nem emlékszem, hogy a 86 cm az alsó vagy a felső. A GS széria legnyomatékosabb verziója, a megrögzött tulajok azért nem vettek 1150-est, amiért ma sok 1150-es használó nem vesz 1200-est, azaz mert a következő verzió pörgősebb. Az 1100-es 80lovat tud 6750-nél, 1085 ccm-el.Párhuzamosan gyártották egy ideig az R100 GS-el. Volt 850-es verzió, de ezt főleg azért, mert több ország csak 1000ccm alatt vásárolt rendörmotort, civileknél nem is nagyon terjed el, elvégre ugyanazt a nagy tömeget kellett mozgatni egy gyengébb blokkal. Sőt volt egy 35 le-re folytott verzió is, tanulómotornak. Használt teszt a jól emlékszem a 2003-as motorkatalógusban van róla. Jellegzetes tipushibája nincs, az első széria müanyag tankjárol levált a matrica mindig, de ezt cserélték fémtankra. A bowdenszakadás mindig előtérbe kerül 40-50 ekm-nél (az AT-en 55-nél szakadt a gyári) csak a GS-eknél azért szívás mert 4 darabból ál a gázbowdenszett.

Normális használat esetén elnyűhetetlen, az árukat tartják, itt a környéken 1.4M -ért cserélt most gazdát egy, a tulajaik általában sokáig megtartják. Mult héten a Bécsi szalonban a rengeteg uj 1200-es és használt 1150-es mellett egy sem volt 1100-es. Volt még két használt HP2-es meg egy R100GS P-D. Ez utóbbi hihetetlen állapotban, gondolkodtam, hogy esetleg megjelenés óta ott van? Mert még a deknivédő müanyag füleken sem volt karc. Vagy akkor azokat lecserélték. Az ára is kemény volt 1.3Mft. Mondjuk azokhoz is ragaszkodnak a tulajok..Ha valaki nem ismerné a www.possi.de oldalt nézze meg, az a fickó még mindig az R100GS HP1-el gurul a nagy utakra és már az egész világot bejárta!

Na üdv MGP

 

Előzmény: A-p (565)