Hali!
Az angol burokracia rosszabb, mint a magyar, foleg az u.n. call center-ek altal nyujtott "segitseg". Szerintem te ilyenbe futottal bele...
Lehetosegek - amit nem szeretnek, de segit:
a. kivel beszeltel es referencia-szam kerese (eleg nagy osszeget teszek arra, hogy nem adtak ilyent!)
b. kerd a supervisort, mert mar egy hete nem voltak kepesek megoldani valamit, ami 5 perc munka
c. egy kicsit kiabalj, de ne nagyon, csak ugy finoman, fontos az udvariassag!
Egy tortenet: Felesegem is megprobalkozott ilyen munkaval, de kiderult, hogy call centerbe csak es kizarolag szellemileg selejtet keresnek.
Megtortent eset: IBM call center, hivas, a felhasznalonak kifogyott valami a nyomtatojabol, megrendeli az X szamu alkatreszt. Hivas tovabbitva a mernoknek. (Ennyi a call center dolga). Mernok kozli masnap, hogy X mar nincs, rendeljen helyette Y-t, az pont ugyanolyan jo. Call center -> vasarlo: rendelj Y-t es minden ok, call lezarva. Ket nap mulva masik ugyfel telefonal, hogy neki X kellene. Felesegem (nem hulye, sajnos...) emlekszik a nehany napos esetre es orommel felvilagositja a vasarlot, hogy X az nincs, de rendeljen Y-t. Eztunan "szobara" hivja a fonoke es kozli, hogy neki nincs joga arra, hogy gondolkodjon, neki tovabbitani kell a vasarlo kereset a mernokhoz, aki majd elmondja, hogy X nincs, de van Y.
No megyek, mert kesz a kave, aztan meg munkahegyek ellapatolasa var ram!
-seci