drfalcon Creative Commons License 2006.02.20 0 0 703

 helló!

 

 Köszi  a választ, nagyi! Tonképpen főleg azért kérdezősködtem, mert pár magyar közvetítővel felvettem már a kapcsolatot, s hát nem voltak túl meggyőzőek... Ez alatt azt kell érteni, hogy pl. halovány fogalmuk nem volt, hogy is kéne elintézni a kinti kamarai ragisztrációmat, illetve mondtak mindenfélét, tücsköt bogarat, míg végül saját magam utána nem jártam a dolgoknak... Erről ennyit. No, talán az eredeti angol közvetítők jobban képben vannak- remélem...

 

 Máris akadt még egy kérdésem: az angol bürokrácia mentalitásáról volna szó. Mi a véleményetek, tapló dolog többször felhívni őket, ha nem akar elintéződni az ügyem? Vagy várjak  a soromra, mint a jó gyerek? Ma azért kicsit felpumpálta a csinovnyik néni a vérnyomásomat: még múlt szerdán küldtem nekik e-mailt, hogy azért nem tudják levenni  a kártyámról a pénzt, mert az egyik adatot mindig rosszul ütik be, leírtam, hogy volna helyesen. Válasz semmi, számlámon money marad, hát ma délután már megcsörgettem őket- aszonták, OK, megpróbálják így, majd hívnak, ill. küldenek e-mailt. Azóta semmi- könyörgöm ez a meló cakompakk 5 percet venne igénybe, max., vagy tévedek? Szóval noszogassam őket vagy várjak türelmesen?