Ez így volt, én alapvetően egy egyszálbelű gyerek voltam, és hát érdekesen néztem ki amikor tanítottuk be a srácokat, és lógtam a tzm gerenda elején az 55 kilómmal.
A rajpk is rátudott segíteni, mert Ő segített emelni az egyes kezelőnek a gerendát.
De mindjárt megnézem a filmen hogy is volt a szereposztás.
Ilyen nálunk is volt, nálunk a legjobb kézikövető egy kőműves volt.
Volt olyan kézikövetőm, aki velem versenyzett, hogy a működésit gyorsabban, és pontosabban csinálja meg mint én. Nem sokkal maradt el mögöttem.
Az elején nem volt nagy baj a sorállomány összetételével, emlékszem volt olyan söfőröm, aki tejeskocsit vezetett valami 500 ezer km-t igazolt neki a cég amikor bevonult, ez a srác a TZM-el úgy állt be az állványhoz, hogy a fordulónál a kocsi 4 kereke érintette a földet (a hajam égnek állt). Soha egy balesetet sem okozott.
A végén kaptam olyan sofőrt aki AVIA-n tanult 30 km volt mögötte, a bevonulás előtt vizsgázott és azt várták, hogy benzin nélkül tanítsam meg neki mindazt, amit a régieknek. Ekkor kezdett elmenni a kedvem az egésztől.