kswturbo Creative Commons License 2006.02.16 0 0 80

Zenészként bizonyára ismert előtted a "Ha volna két életem".

Ahogy olvasgatom itt az ótós topikokat, sokan járnak ebben a cipőben. Kell egy józan autó a hétköznapokra, meg egy "nem mindennapi". Tőlünk nyugatabbra ez nem is gond, 3-4 gép/család a németeknél átlagos, de most lehet hogy csak 2-3 fussa szegényeknek. Az egyik a weekend-car, akinek jól megy, akár Cobra vagy Healey.

Ésszerűen gondolkodva: az autó egy gép, van neki élettartama. Korrektebb autók kb. egyszerre esnek szét, aztán mehetnek a kukába.

Ha olasz lesz, akkor a GT mellett az élmény szól, a Kappa mellett meg masszívabb alapok, amivel tovább bírja. Egyszerű matek: hány évig akarod használni, évente hány km-t, mennyit akarsz rákölteni. Korrekciós tényező a "bánásmód" ld. turbós "barátod", de azért csodák nincsenek: a terhelés az terhelés, bárhogy is pátyolgatod a vasat. Ilyen szempontból a Mach1 bírja a legtovább, de rendberakni is a legköltségesebb.

Addig is előre a slágerlistán!:))

Előzmény: Slint (79)