Törölt nick Creative Commons License 2006.02.13 0 0 15

Tény, de a bérezés a vasutasok jelenleg éhbéren történő foglakoztatását jelenti

 

Jelenleg 70-80 ezer Forintos fizetésű emberek napi létfenntartási gondokkal egyre csökkenő vasutaslétszámmal, egyre több feladatot végeznek el.

 

Szajolról:

 

Ott a helyi VOLÁN cégről az a véleményem a saját hálózata is hiányos, kevés az autóbusz a fizetőképes kereslet kevés járatot tart el.

 

Ott ebből fakad hogy minimális "vonatpótló buszt" tud kiállítani a VOLÁN.

 

A Komádi-Szajol-Szolnok-Budapest járat megbukott, én utaztam vele, 6 utas volt a bevétel nem érte el az önköltség 10-20%-át

 

Vasúttal párhuzamosan nincs autópálya Szolnoktól így a buszok nem versenyképesek.

 

Nincs menekülő útvonal az utasok számára.

Előzmény: Via Galvani (13)