ezerkilenszaznyolcvannegy Creative Commons License 2006.02.02 0 0 5420

 

"- nem akarok -253 fokos, hidrogénnel töltött palackok fölött ücsörögni"

 

Én sem.  A feng-shui szakértők szerint ez egy elég szerencsétlen konstelláció :))

Itt megjegyezném, hogy a feng-shui szakértők szerint 680 atmoszféra nyomás fölötti ücsörgés hasonlóképpen káros az egészségre :))

 

 

" A hidrogénes autó lényege pont az, hogy nem bocsát ki CO2-őt."

 

Az az egyik lényege.  A másik lényege, hogy ha elfogy a benzin, akkor még mindig tudunk közlekedni.  Ha fontossági sorrendben nézzük a dolgokat, akkor elsőbbséget élvez az, hogy tudjunk közlekedni.  Ha úgyis atomerőművel állítjuk elő a szükséges hidrogént, akkor első körben talán helyettesíthetnénk a szén-erőműveket atomerőművekkel.

 

"Olyan üzemanyagcella, ami mégis bocsát ki ilyet, kiheréli a környezeti célt..."

 

ha pedig -253 oC-on vagy 680 atmoszféra nyomáson csücsülök, az pedig engem herél ki (és én is része vagyok a környezetnek :))

 

"- Olyan anyag tudtommal nincs aminek a vegyjele J.
 A pps gyártója szerintem I-re gondolt, ami jód"

 

jogos a pont.  A screenshot-otkat én szedtem ki a videjóból. 

ott valóban jódról volt szó.

 

" - a PEM membrános üzemanyagcella érzéketlen a CO2-re, az a CO-ra érzékeny...
   CO2-re az alkáli-üzemanyagcellák érzékenyek"

 

ebben is igazad lehet.  dr Vedres csak régebbi és újabb üzemanyagcellákról beszél és azt mondja, hogy az újabbaknál már kiküszöbölték-forma CO2 érzékenységet.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: padisah (5418)