k.novotny Creative Commons License 2006.01.24 0 0 115

Ezek a kocsik kb 95-ben kerültek eladásra a MÁV-nak (sajnos arra én sem emlékszem, hogy milyen szinük volt, hiszen abban az időben változtak meg a külalakok, és több variációt lehetett látni, több szinben is)

 

De azért egy két dolgot kiegészitésként a GySEV-nek A Bh, Bhv kocsikból összesen 40 db volt, ebből 6 db-ot eladtak a MÁV-nak 95-ben, 94-ben ha jól tudom 3 db-ot selejteztek, ezekből vond le, a Sopronban végzett egy-két kocsit amelyek javitottak, és azt is lekell vonnod ami a különböző Jjü-ben főjavitáson volt, Általában a kettő három kocsi biztos. tehát 94-95 után ezekból a kocsikból a GySEV-nek napi szinten 22-23 kocsija üzemelhetett (ez csak sacc, de szerintem egy-kettővel kevesebb) ebből kellet kiállítania a Sopron-Győr-Sopron vonalra a kocsijait, plusszként a tartalék kocsikat is tedd hozzá (2-3 db) Tehát sem elméletileg, sem gyakorlatilag a GySEV nem engedhette meg azt a luxust, hogy Nyíregyre vagy éppen máshová kocsikat járasson, hiszen nem volt mit. Az IC kocsikat ne vedd számitásba, hiszen azok forda szerint közlekedtek Bp-Sopron-Bp viszonylatban, ott is voltak kis és nagy javítások. Ezen kivűl azt sem szabad elfelejteni, hogy abban az időben még sokszor lehetett látni, igaz csak egy kocsis közlekedéssel Fertőszentmiklós-Nezsidér között ilyen Bh, Bhv kocsit, és ha jól emlékszem (fejből irom a dolgokat) a Halbertstadt-i kocsik első példányai 2001 elején jöttek csak meg

Előzmény: Kappy (114)