kendtamas Creative Commons License 2006.01.23 0 0 343
Sajnos tapasztalat, hogy a legtöbb gyártó aranyárban méri a portékáját, és emiatt legtöbb esetben nem éri meg ill költséges, vagy nem is rendelhető pl távvezérlő v kezelőpanel elérhető áron.
Mint kolléganő is írta pl egy magnóhoz előlapot sem lehet a legtöbb esetben rendelni, vagy egyáltalán venni, bár van olyan márka, ahol ha a fejegységet ellopják, a gyár azt minimális áron pótolja. (pl KENWOOD)
De ez ritka, mint a 'fehér holló'.

Amúgy ilyen berendezés gyártását bármikor be merném vállalni, mert vagyok olyan technikai háttérrel megáldva, hogy minőségben is tudnék megfelelőt nyujtani.
El is gondolkodtam du rajta, mert pl az én autómban sincs.

Ha jut rá időm átnézem a WEBASTO gyári dokumentációit és majd megírom mit hogyan látok és persze mennyi lesz.
Valóban sokat tudnak ezek a gyári berendezések, de néha látom átesni a dolgot a ló másik oldalára, mint mikor egy apró hiba vagy egyszerű koszolódás miatt az adott kályha pl a kamionban meg se nyekken, csak a hibakódokat írogatja.
Szóval ezek is elérték a lehető legbonyolultabb kivitelt, csak a mezei halandó ne tudjon kezdeni vele semmit, ha épp nem méltóztatik fűteni, persze mikor majd megfagy az ember.
Ez van, bár még mindig ott tart a cél, hogy csupán meleget kell biztosítani.
Szerintem ez 10-20-30 vagy akár 1923-óta is így van és nem fog ez változni soha.
Az innováció amit az elmult időszak hozott, szerintem max a komfortérzetet növelt valamelyest, viszont hozott egy csomó problémát ami megnehezíti a felhasználó életét.
Amit a gyár nyert, az gyakorlatilag idő egy kályha legyártásánál, ill anyag amivel jobban tud már spórolni, egyeduralom, hogy csak az értsen hozzá aki birtokában van a javítási doksiknak és szerződéses partner, hogy csak az az alkatrész legyen jó amit a gyár ad el....szerintem nem kell ezt sorolni, hiszen az élet sok területén van ez így.
Előzmény: Szemesi.Zsolt (342)