halinorbi Creative Commons License 2006.01.21 0 0 100
Na, és mennyi az ára????

ugyanis ez a topic arról szólt, hogy miért kerül egy sorompó telepítése 35millába.
Ezzel a drágasággal magyarázta az állam, hogy miért nem kezdi el a tömeges telepítéseket. (ugye ez a siófoki baleset után volt)

Aztán elkezdtek jönni az okosok, hogy ez a baleset akkor is megtörtént volna ha van sorompó... (bár nemtom mennyire életszerű, hogy egy turistabusz vezetője szándékosan megrongálja a buszt... pedig ha elolvasod az utolsó 10-20hsz-t, ezt próbálta előadni a kormánypárti média, hogy megússza a sorompóépítéseket, és a mai napig is ezt súlykolják a riporterek. 88-as hsz.)

Vagyis a kormányzat álláspontja: nem kell sorompó mert drága, és a kreszt amúgy is be kell tartani, aki meg nem tartja be az megérdemli... (mintha mindenki direkt menne át a piroson. Írod: a szabálytalankodók kitörik a sorompókat: ez a tipikus példája annak, hogy a vezetők figyelmetlenek (hisz ki is kerülhetné, akkor meg minek rongálja meg a kocsiját?).. mondjuk ismertem egy kamazos sofőrt aki ezzel szórakozott, de a direkt rongálók most itt OFF))

"a kreszt be kell tartani"
az M0-áson pontosan emaitt nem csinálták meg a sávelválasztó betonelmeket. Aztán havonta termelődtek a halottak. (többek között az osztálytársam is. +4 fiatal akikkel egy buszban volt)

Akkor az volt a hivatalos kormányzati érv, hogy ugyanannyi baleset lesz a betonelemek megépítése után is, csak "más jellegű".. (vagyis fölösleges megépíteni)
Közben azért egy másik kormány csak megcsinálta, és azóta hányan is haltak meg???? Senki.

És, hogy a sormpó drága? egy év múlva kiderült, hogy10millióból meg lehet csinálni egy sorompótelepítést... 86-os hsz. (tehát harmadannyi, mint amit először hazudtak)

Előzmény: HM59 (97)