A BKV óriási léptékű fejlesztése!
Idézet a BKV honlapjáról:
"BKV Rt. - közlemények
A 7-es, 73-as autóbuszcsalád fejlesztése
A budapesti közösségi közlekedési hálózat kiemelkedő fontosságú elemét, a 7-es és 73-as autóbuszcsaládot a BKV Rt. javaslata és a Fővárosi Önkormányzat jóváhagyása alapján szervezik át. A változtatás legfőbb célja az átszállások arányának további csökkentése, valamint az utóbbi években egyes területeken megváltozott utazási szokásokhoz való alkalmazkodás.
A 2005. december 3-ától bevezetendő új hálózat két alap és két gyors járatból fog állni:
7 Bosnyák tér - Albertfalva, Forgalmi utca 7 gyors Bosnyák tér - Etele tér, Kelenföldi pályaudvar 73 Újpalota, Nyírpalota utca - Bornemissza tér 173 gyors Újpalota, Nyírpalota utca - Etele tér, Kelenföldi pályaudvar
A hálózat átszervezése során Újpalota egész napos, átszállásmentes belvárosi kapcsolattal fog rendelkezni, a mainál kisebb követési időközzel. Az Etele térre közlekedő 173-as gyorsjárat jóvoltából csökken az erre közlekedő autóbuszok zsúfoltsága, a gyakrabban közlekedő 7-es autóbusz révén Albertfalva elérése is javul.
Budapesti Közlekedési Részvénytársaság"
</P>
Gondom már csak ez: minek kellett megszüntetni egy járatot (7/A) és helyette elnevezni egy másikat (73). De a legérthetetlenebb számomra: 7GY és 173 GY járatok egyazon végállomását egyazon helyre tenni. Sikerült ezzel egy alternatívát találni amivel elvették a Bornemissza tér közelében élök alternatíváját.
Csodálkozom, hogy nincs ebből közfelháborodás. Hiába birka nép....
A 7-es busz meghosszabbítása egyébként ésszerűnek tűnik.