Az új HAM, nem is csak kinézetre lesz tarka, de a belbecsben is változatlanul vannak eltérések, ahhoz képest, hogy melyik Volán hogyan írja, szerkeszti a járatokat egy-egy mezőben.
Mondjuk ez eddig sem volt másként és mindig a járatot üzemeltető Volán sajátja a jó.
Van, ahol szerepelnek a Volánbusz ünnepi korlátozásai lábjegyzetben (ez újdonság), van, ahol nem.
Az 1079-es vonalon a Jászkun Volán által üzemeltetett Szolnok-Budapest járatpár a Jászkunosok szerint most már csak a hét első iskolai előadási napját megelőző munkaszüneti napokon, vagyis 15-ös korlátozó jelzéssel közlekedik, míg más Volánok “úgy tudják”, hogy a hét első munkanapját megelőző munkaszüneti napokon, mint eddig.
Hajdú-Bihar Megyében érdekesség, hogy eddig éveken keresztül 2 vonalon a
Tedej-Busz Kft-t jelölték meg üzemeltetőként.
Ez most kikerült a menetrendből és a 4467-es vonal üzemeltetője a Hajdú Volán lett, a vonalat mindkét végén meghosszabbították a végponti településeken belül és a korábbinál több járatpárt indítottak rajta.
A 4
486-es Hajdúnánás-Görbeháza-Bagota vonalon Hajdúnánás és Görbeháza között iskolai előadási napokon közlekedő 2 járatpár esetében is a Hajdú Volán lett az üzemeltető, itt sűrítés nem volt, csak az indulási időpontok módosultak.
Valakinek van személyes tapasztalata arról, esetleg képe arról, hogy hogyan nézett ki ez a Tedej-Busz Kft-s üzemeltetés?
Újdonság még ezen a részen, hogy az évek-évtizedek óta “csütörtöki napok kivételével munkanapokon” közlekedő Borsod Volános Tiszaújváros-Polgár-Tiszacsege-Deberecen járatpár, az 1450-es távolsági mező egyetlen járatpárja ezentúl munkanapokon jár majd.
(A busz csütörtökönként eddig a tiszafüredi piacot célozta meg Tiszaújvárosból Debrecen helyett.)