Hello!
Ati-t úgy kezeld, hogy ő még "lelkes amatőr" státuszba inkább emócionális alapokon viszonyul a buszokhoz (nagy lokalpatrióta a lelkem :))).
-Hogy lehet egy jobb tükröt a kifele előre nyíló ajtóra szerelni?????Az eredeti SOR licenszben is így szerepel, de már leszoktak róla :) Az, hogy milyen a vezető ülése, inkább a megrendelőn múlik, lásd Agria Volán EC11-e. A pattogás, a pörgős motorral igazad van, de ezt fel kellett áldozni a "tömeg oltárán". A nagyobb hidak, kerékméretek csak növelnék az öntömegét a busznak. Ezéltal tudtak
viszonylag olcsó üzemelésű, és versenyképes árfekvésű buszt csinálni.
Nézd meg a NABI-ékat: SCANIA hajtáslánccal készítették, mégsem váltak be igazán. A helyi kivitelűek (EXCEL) MB moci+Allison fokozat nélküli váltóval. Szintén csak pár db készült. A legtöbb helyen a török összeszerelésű MAN, MB, lengyel Volvo, vagy használt , már kiszuperált nyugati gépek.