Hentes2 Creative Commons License 2005.11.18 0 0 290

Természetesen közlekedtem itthon is vele. Volt neki érvényes francia műszakija, biztosítása, stb. hát kihasználtam. :-)

Kicsit gáz lett volna lábon hazajönni vele, természetesen trélerrel jött.

A hibalámpára feltétlenül fényt derítek, de egyenlőre azt sem tudjam hol kezdjek hozzá. Az a bajom, hogy csak időnként jön elő és igy nem tudom könnyen behatárolni.

Spórolás:

Ha az autóm tíz litert fogyasztana (a Chryslerem 11.5 -öt fogyasztott 98-as ból) benzinből akkor a fogyasztásom: 10 x 275 Ft =2750 Ft / 100Km (27.5 Ft/Km).

Ha öt litert fogyasztana akkor: 5 x 275 Ft = 1375 Ft / 100Km (13.75 Ft/Km).

Az én autóm százon nappali áramból: kb 570-600 Ft, (5.7-6 Ft/Km)

éjszakaiból 275-300 Ft -t, (2.75-3 Ft/Km)

a cégnél töltve 0 Ft -t fogyaszt százon (0 Ft/Km). :-)

Így jön ki a kb. 22 Ft-s spórolás kilóméterenként.

 

Egy töltés (valaki kérdezte) kb: 14-16 KWh ( ez nyolcvan km-t megtételére elég).

 

Sokat gondolkoztam, hogy belevegyem e a kocsi egy millás árát a mutatványba, de egy normális autónál is elég komoly összeg a vételár és fenntartási ár.

Biztosításra kaptam egy 30 ezres éves összeges ajánlatot a Generalitól mindenféle bonus és egyéb kedvezmények nélkül. Bonus 4 -el meg más kedvezményekkel a gép közeledik a 22 ezres éves határhoz. (ez még nincs teljesen lefutva)

 

Pár kép még esetleg az érdeklődőknek. (ha már mások nem tesznek. Amit nagyon bánok)

Mi van a CityStromerrel? Ki kellene deríteni mi van vele, mert jó lenne beszélgetni a tulajjal. Ne csak én osszam a tapasztalataimat itt.

 

Üdv: Hentes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: kotoc (287)