Természetesen közlekedtem itthon is vele. Volt neki érvényes francia műszakija, biztosítása, stb. hát kihasználtam. :-)
Kicsit gáz lett volna lábon hazajönni vele, természetesen trélerrel jött.
A hibalámpára feltétlenül fényt derítek, de egyenlőre azt sem tudjam hol kezdjek hozzá. Az a bajom, hogy csak időnként jön elő és igy nem tudom könnyen behatárolni.
Spórolás:
Ha az autóm tíz litert fogyasztana (a Chryslerem 11.5 -öt fogyasztott 98-as ból) benzinből akkor a fogyasztásom: 10 x 275 Ft =2750 Ft / 100Km (27.5 Ft/Km).
Ha öt litert fogyasztana akkor: 5 x 275 Ft = 1375 Ft / 100Km (13.75 Ft/Km).
Az én autóm százon nappali áramból: kb 570-600 Ft, (5.7-6 Ft/Km)
éjszakaiból 275-300 Ft -t, (2.75-3 Ft/Km)
a cégnél töltve 0 Ft -t fogyaszt százon (0 Ft/Km). :-)
Így jön ki a kb. 22 Ft-s spórolás kilóméterenként.
Egy töltés (valaki kérdezte) kb: 14-16 KWh ( ez nyolcvan km-t megtételére elég).
Sokat gondolkoztam, hogy belevegyem e a kocsi egy millás árát a mutatványba, de egy normális autónál is elég komoly összeg a vételár és fenntartási ár.
Biztosításra kaptam egy 30 ezres éves összeges ajánlatot a Generalitól mindenféle bonus és egyéb kedvezmények nélkül. Bonus 4 -el meg más kedvezményekkel a gép közeledik a 22 ezres éves határhoz. (ez még nincs teljesen lefutva)
Pár kép még esetleg az érdeklődőknek. (ha már mások nem tesznek. Amit nagyon bánok)
Mi van a CityStromerrel? Ki kellene deríteni mi van vele, mert jó lenne beszélgetni a tulajjal. Ne csak én osszam a tapasztalataimat itt.
Üdv: Hentes








