lacafater
2005.11.17
|
|
0 0
8051
|
SLX! KÖszönöm a gyors választ, válaszokat, tényleg úgy látni, leterhelt vagy.( Egy-két helyen mintha egy-egy nullával több lenne.) Nem vagyok nagy netes, az OLAJDEPO honlapján tájékozódtam vátóolajokról, de itt API GL-4-nél alacsonyabb besorolást nem láttam egyetlen gyártónál sem. Egyébként a nehéz váltáson kívül okozhat-e valami problémát az API GL-3 helett API GL-4használata , pl Castrol EP 80w/90 API GL-4, MIL-L-2105, ZF 02A/16A/17A . Persze hogy szeretne az ember megadni jó oajat az autójának, én azt hallottam, hogy a rész,- illetve fullszintetikus olajak kizabálják a tömítéseket és ha jól tudom a 10/40-es olajok már résszintetikusak. ( Igyekeztem átolvasni a topikokat de nem emlékszem mi a meglátásod tömítéskizabálás ügyben karter, szelepfedél, hogy csak a legközvetlenebb érintkezésekre gondoljak. Egy egyszavas válasz kielégít, IGEN,vagy NEM) Egyébként ha így megy tovább minden akkor lassan kimennek a forgalomból az ásványolajok. ( 10 év ) Egy dolog még: ZSÍR Mivel a Castrolnál dolgozol, gondolom zsírral is foglalkoztok. Kerékcsapágynál láttam az autóban ( gondolom eredeti japán ) viaszzerű, fehér zsírt . Mi ma a választék? Mi a besorolás? Kik gyártanak? Hová mi jó ? Hol lehet utánanézni ? A grafitos zsír jó-e kipufogó tömítéssel való összeszerelésénél, vízpumpa papírtömítését bekenni stb, stb. Köszönöm válaszodat! |
|