>Megmondom a frankót, én nem vettem le a kasztnit.
Én is megmondom a frankót: én levettem a kasztnit! Nem volt könnyű, de végül sikerült! Aztán elkezdtem felrakosgatni a kapaszkodókat. Azzal kezdem, hogy gratulálok, hogy összerakott állapotban sikerült felraknod a bigyókákat!
Én előzetesen két dologtól féltem: attól, hogy eltörik és attól, elugrik. Az első kapaszkodót elég könnyen sikerült a levéágni az öntőkeretről. Egy baj van: két darabban. :-( Még jó, hogy olyannal kezdtem, amiből volt egy tartalék. Aztán elkezdtem felrakin. Az első elugrott. Szerencsére meglett. Szóval a ksztni hátsó részére felraktam mindet, a vezetőfülkére majd később, ha a fülke festés után összeraktam. Az viszont biztos, hogy így a levett kasztnira sokkal könnyebb felrakni a kapaszkodókat, mert a másik ujjal hátulról ellent lehet támasztani. Szerintem.
A fotók alapján nem tudtam egyértelműen eldönteni, hogy a pult síkjából kiemelkedik-e az a barna színű valami, amiben a műszerek vannak, vagy sem. Modell vezetőfülkéjében mindkét oldal teteje egy síkban van, és a jobb oldalon van csak egy besüllyesztett rész a kezelőszervekkel, de semmi a síkból kiemelkedő nincs. Az űlés - amin ülsz :-) - feketének tűnik. A fülke hátfalán mi van, arra nem emlékszel? Esetleg fotó? :-)))