TUZI Creative Commons License 2005.10.19 0 0 62
Hy.

Na most van egy kis időm.:-)
Golyó megkaptam az E-mailt. Lehet, de gyakorlatban nem hiszem.

Szóval én már 4000 Km-ert tettem a DSG-be.
Tapasztalat szuper.:-)
Szerintem nagyon megéri, de ugye ez majd idővel derül ki igazán.
A fogyasztással kapcsolatban szerintem nem vitás hogy takarékosabb.
Sorolom az érveim, aztán lehet meggyőzni.
Nincs semmi veszteség, mert sima mechanikus váltó, tudtommal.
Mire én észbe kapok ő már 6.-ban van. Ezt én is meg tudom csinálni csak nekem esetleg másra kel figyelnem, míg ő teszi a dolgát tőlem függetlenül.
A kuplungot (kokat) simábban kezeli, mint esetleg én.
Nem vált mellé, értem ezalatt hogy esetleg én úgy gondolom, hogy ezt a sebességet még elviszi 4.-ben odalépek, aztán csak szívja a naftát. Ez itt nem lehetséges.
Talán hirtelen ennyi.

Én csak dicsérni tudom eddig. Olyanokat csinál, hogy csak nézek. A minap is a 4-esen kicsit húzósabban előztem (nem padló gáz) és csak néztem, hogy mi van. 4.-ben húzatta 120-ig. Máskor itt már simán 6.-ban van. Ez nem egyedi eset volt, így kezdem azt hinni, hogy az irányjelzővel is kapcsolatban van.

Viszont a padlózás nekem nem jött be. Igaz hogy visszadobja akár 6-ból 3-ba is, de ott rögtön leforog, és már kapcsol is feljebb.
A „S” sem igazán nyerte el a tetszésem, nagyon forog-morog-hangoskodik a motor.
A kézi kapcsolás pedig csak játék. Kivéve hegyvidéken ott nagyon jó szolgálatot tesz.
Na hirtelen ennyi, ha kérdésetek van szívesen válaszolok (ha tudok) ,csak csesztessetek, mert idő hiányban szenvedek.
Előzmény: Geminiq (61)