TEACHER
2005.09.25
|
|
0 0
579
|
Szojuzkám,
Ha a beépített egyszem generátor fölös kapacitásával hidrogént fejlesztenénk és azt a benzin égésekor felhasználnánk...
Ha elfogadsz egy tanácsot akkor nem erőlteted ezt a témát. A gépkocsikban alkalmazott generátoroknak NINCS INGYENES szabad kapacitása. Ha a meglévő generátort kiterheled az engedélyezett Amper maximumig akkor ennek lesz egy negatív visszacsatolása. Vagyis ennek az ára az, hogy a generátor jobban fékezi a belsőégésű motort, ezáltal még több üzemanyagot éget el.
Ha figyelembe veszed a
- benzinhő átalakítását mechanikus energiává pocsék hatásfokkal
- a generátor hatásfokát (ami a gépjárművekben meglehetősen alacsony)
- az elektrolízis hatásfokát (ez is jóval egy alatt van)
- és azt, hogy a megtermelt H2-t újra egy belsőégésű motorban alakítod át mechanikai energiává igen rossz termikus hatásfokkal
akkor az eredő hatásfok (ami a részhatásfokok szorzatából adódik) , még egy gőzmozdonyét sem éri el...
Felejtsd el.
T
|
Előzmény: szojuz (574)
|
|