Törölt nick Creative Commons License 2005.09.07 0 0 141

Hidd el, nem csak a kampány hiánya. Meg vagyok győződve arról, hogy a félmegoldás is nagy szerepet játszik. egy évben több millió BKV jegyet adnak el, a vonat és Volán jegyekről nem is beszélek. Így tehát néhány millió ember továbbra is ki van rekesztve a kényelemből. Azt már nem is említem, hogy az agglomerációban élők továbbra is kénytelenek a BKSZ bérlet mellé jegyet vagy másik bérletet is venni. A megtakarítások meg nem is igazán meggyőzőek. Ha munkáltatói térítés nélküli felnőtt bérletet használsz az agglomerációban, akkor valóban jó pár ezer forint a megtakarítás havonta. De a térítéses esetén van olyan eset is, hogy a használó fizet többet pár száz forinttal havonta, őt nem érdekli a munkaadónál jelentkező megtakarítás. A diákoknál meg jelentéktelen a megtakarítás. A lányom esetén 300 forint per hó, vagy még annyi sem, mert a kombinált bérlet meg drágább. Egyébként, miért csak Budapestre vezették be a bérletet? Ha már csak ezt csinálták, bevezethették volna a zónás bérleteket is az agglomerációra, így biztosan többen használnák a BKSZ-t. Ebben az esetben is később jönne a jegy, de ez már nem lenne ennyire csonka megoldás.

 

Egyébként mire vonatkozik a Charleston-os hozzászólásod?

Előzmény: Conscience (139)