A közönség oldallal szemben voltunk. A lengyel MIG-29 bejött k.b 5 méteren tolta magát a két bazi erős hajtóművével, majd a végén szinte függőlegesen fel amugy Blue Angels módra. Sajnos a program csúszott, igy a MIG csak kb. 6 percig volt a légtérban, pedig nagyon erőteljes és lassú szük fordulókat produkált a programjában.
Az USA Spanhdalemi F-16C szvsz nem repült rosszat nagyon dinamikus volt, kb. egy szinten a dánok Falconjával. A hollandok 16-osa és a Mirage2000 nálam fej-fej mellett voltak. Meglepő volt, hogy az Iszkra kötelék ocsak gépeivel magához képest nagyon szépet repült, akárcsak az Orlik. A szlovákok és a mi L-39-es pilótánk a gép képességeihez képest gyenge müsort repültek (lehet vitatkozni, de ott van az oroszok L-39 köteléke, vagy a volt Biele összehasonlításnak. Az ALCA és az ALCAB viszont ismét szokott dinamikával repült. A kétüléses ALCA smokewindere kicsit égett.
A Szu-22-esekből nagyon elviseltem volna még 2-3 áthuzást, valamint, hogy 2-3 órával elöbb tették volna, mikor még fény is volt.
Legyünk telhetetlenek.
+ pénteken beengedtek egy lezárt részbe ahol a hangár elött több fotot készíthettem a rakétablokkokkal és 2csövü kb 20mm gépágyuval (amugy Mi-24P módra) felszerelt Swiednik W-3 (Sokol? Scorpion?) ról.
üdv. Kele
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/1/9/3/THM_0000793193.jpg)