háháháhá!
Ím, megvala hát éltem első trofija.
Csak 90-en mertem elindulni a Gázlón, főleg, mert nem igazán tudtam még szert tenni arra a nyeregre vagy üléspozícióra, amivel ne készülne ki az ülepem 50km után...
Mindegy, nekimentem, rutinosan egy órával a koránkelők után, hogy lássam a keréknyomokat, merre is kell menni (rákészültem...agyban! mert egy hétig előtte nem tudtam egy km-t sem tekerni).
A Herend utáni első igazán terepig egy győri srác terelgetett a helyes úton, aztán az első lejtőn elhagyott, mert egy hosszanti vízfolyás láttán felizgulva beelőztem saját szamaramat, kevésnek találván a 40km/h-t... A bringa szerencsére csak annyira bosszult meg, hogy a nagytányérral beleharapott a lábszáramba, meg kiköpte az első váltó bowdenjét. Feltápászkodtamban elcsíphettem egy-két elsuhanó, kárörvendő gúnymosolyt, he-he, gondoltam szépeket magamban. A bowdent egy balszerencsés sporttárs segítségével visszakínlódtuk a helyére, amit azzal viszonoztam neki, hogy hozzásegítettem az amúgy is lapos elsőjét még laposabbá tenni. Ezúton is bocs...
Ezután hajrá, tök egyedül, míg Királykapu után utolértem egy rutinos játékost, akinek csak terepismereti hiányosságai akadtak, viszont a hárskúti emelkedőt illetően voltak már tapasztalatai. Ha nem szól, biztosan ezerrel nekimegyek a hegynek, "most már biztos vége lesz " taktikával. Így végülis felmentem rajta, kétszer leesett a láncom, két embert megelőztem, kettő engem előzött, történelmünk és az én kis életem összes negatív szereplőjét emlegettem, a hajtásom olajért, én levegőért kiáltottam, a srác el, végre fent voltam, megint egyedül. Hegytetőtől kezdve elkezdett rakoncátlankodni a hátsó váltóm, képtelen voltam helyretenni, így a maradék távot félautomata üzemmódban váltogattam végig.
A célt valahogyan az egyetem felől értem el, gyanús is voltam magamnak, miért láttam én a húszemeletest három oldalról is...? Mindegy.
Az elsőt soha nem felejti el az ember.
És befutónál kaptam ovációt, kitűzőt, oklevelet és egy belsőt is!
háháháhá!
Köszönöm mindenkinek, aki bármilyen formában részt vállalt a Gázlóból! Tetszett!
Nekem 85,23 km jött össze, jóváírással 5:30 (amúgy 5:33:45...) alatt, átlag 15,3, max. 61, bár ez utóbbit nem erőltettem, a hülye váltó miatt. Kis tévelygéssel, váltórugdosással, eséssel és az ezt követő világnézet-felülvizsgálattal, EP-okkal együtt egy kb. 20 percet veszíthettem. Szerintem elsőre jó.