v_peti
2005.08.03
|
|
0 0
191380
|
Azért azt a 14 kilométer többletet és a menetirányváltás miatt elkerülthetetlen tartózkodást nem lehet lefaragni.
Persze, ha lenne olyan vonat, ami Győrszabadhegy-deltán át megy Szombathelyről Bp-re, akkor az kompenzálná. De az IC-n azért van jópár Szombathely-Győr ill. Győr-Bp utas is, így nekik ez kitolás lenne. Ha meg Győrben eghyáltalán nem állna meg, az meg nem lenne túl szerencsés. Elvesznének a Győrből/Gőyrbe utazók, és az ott átszállók.
Szerintem az lenne a legjobb megoldás, ha egy reggeli és egy délutáni/kora-esti vonatpár maradna az eredeti útvonalon, de lennének vonatok a Szombathely-Celldömölk-Győr-Bp útvonalon is.
Amúgy meg a Szombathely-Bp gyors összeköttetésre szükség van az egyre hosszabodó autópályák miatt. Mert ha elkészül az M9, akkor már nem lesz annyira előnyös a vonat menetideje az autóval szemben.
|
Előzmény: Szütyi (191359)
|
|