v_peti Creative Commons License 2005.08.03 0 0 191380

Azért azt a 14 kilométer többletet és a menetirányváltás miatt elkerülthetetlen tartózkodást nem lehet lefaragni.

 

Persze, ha lenne olyan vonat, ami Győrszabadhegy-deltán át megy Szombathelyről Bp-re, akkor az kompenzálná. De az IC-n azért van jópár Szombathely-Győr ill. Győr-Bp utas is, így nekik ez kitolás lenne. Ha meg Győrben eghyáltalán nem állna meg, az meg nem lenne túl szerencsés.  Elvesznének a Győrből/Gőyrbe utazók, és az ott átszállók.

 

Szerintem az lenne a legjobb megoldás, ha egy reggeli és egy délutáni/kora-esti vonatpár maradna az eredeti útvonalon, de lennének vonatok a Szombathely-Celldömölk-Győr-Bp útvonalon is.

 

Amúgy meg a Szombathely-Bp gyors összeköttetésre szükség van az egyre hosszabodó autópályák miatt. Mert ha elkészül az M9, akkor már nem lesz annyira előnyös a vonat menetideje az autóval szemben.

 

Előzmény: Szütyi (191359)