nograd-Bp Creative Commons License 2005.08.02 0 0 102

Ütemes menetrend, van, de az utazási szokásoknak megfelelően.

Na elmagyarázom, de lehet rosszabb lesz!

Tehát, ha megnézed St. térképét, ez egy maaarha hosszú (14km) város, sok elágazó völgyel. amíg egy városközponti helyi végállomása volt az összes (11) alapvonalnak, eccerű volt mert "sugarasan" mentek a buszok kifelé és jöttek vissza.

De ez megszűnt, mert belvárost építettek. ígyhát lettek a dupla vonalak.

Alapvonal az 1-11 ig tartó számok, időnként betűkkel (a, b, c, d, e, g, t, y) tarkítva (útirány, vagy betétvonalak miatt). Ebből mára sok vonalnak a száma csak a GM jelzéssel együtt tűnik fel.

Majd jöttek az átlós vonalak, amelyek a város egyik végét kötik össze egy másikkal.

ilyenek a 13, 13A, 14, 15, 25, 25*, 31, 36, 46, 58, 61, 63, 63A, 63Y, 70, 71, 75, 19(elvileg 119 lenne), na ezek vannak/voltak, mert az utazási szokásokat figyelembe véve lettek újak, és szűntek meg vonalak. pl éppen nincs, 13 és 13A, és 51-es, de nem régóta van 58, vagy 15-ös.

Egyszerű, itt, mint láthatod két régi alapvonalat párosítottak 3+6=36. De mivel, a 6-os szakaszon több járat is halad, így azon a részen az összes 6-os számjegyet tartalmazó busz követését kell hangolni, és ütemesíteni, míg pl a 4-es vonalon a 4, 14, 46-os vonalakat kell hangolni. Ha ezt jól csinálod, akkor mindenhol lesz egy jó követési időd, és kapsz egy csomó olyan járatot, amikor az utas felül és addig utazik, míg céljához nem ér. (átszállás nélkül).   

 

 

Előzmény: gabor144 (99)