Szia!
Mail ment, az általánosabb tanulságok alább:
Szóval nem egészen értem, miért fogadtad el az opciót, ha egyszer beismerték, hogy tévedtek. Az eredeti dátum alapján egy szakmai elöljárónak KELL tudnia ilyenkor engedélyezni a szerződést a korábbi kritériumoknak megfelelően (nem megyek bele a jogba, de hibás teljesítés esetén 2 éven át fizettethetnéd meg velük a komplett havidíjat különben akár...).
Aztán azt nem értem, mire fel nem utalják vissza: MOST kemény (!) és KÖTBÉRT KÖVETELŐ (!) FAX kell!
Ugyanis a SZÁMLAPANASZ esetében, amikor ti. Te vitadtod mondjuk a forgalmi díjat, de ugye ki kell fizetni, felmerülHET, hogy a jogos számlapanasz esetében beszámítással élnek.
DE ITT egy többszörös szolgáltatói tévedés miatt (gyakorlatlag) JOGTALAN INKASSZÓT hajtottak végre, ami kimerítheti a csalás és a sikkasztás bűncselekményi tényállását!!!!
Ugyanis amikor tudomást szerzettt a T-Com (nem érdekel, ki pontosan azon belül!), hogy nem jogos a követelés, ráadásul minden számlát az új javított szerződés okán eleve sztornírozni kelett volna
a) figyelmeztetniük kellett volna a beszedési megbízás megállíthattalanságára (én tudom, sokan nem tudják, de tényleg nem tudják leállítani, illetve ha nagyon fonts... de az együttműködés hiánya itt bűnös hanyagság!)
b) ha már elkövették a hibát s tévesen emeltek le pénzösszeget, akkor azt azonnal, postafordultával vissza kellett volna utalniuk, mivel JOGSZERŰEN ÉRVÉNYES SZÁMLA ekkro már nem lehetett, hiszen új szerződésed van, a régit sztornírozni kell.
Ha ebből NHH-s ügy lesz (ezt nyugodtan írd bele), annak sokkal komolyabb következményei lesznek.
A hibás teljesítésért (szerződéskötés, újabb hibák) pedig hálád meg őket egy kötbérigénnyel!!!
Üdv!
Robi